دسته‌بندی نشده

پاشاباغچه ساخت کجاست

پاشاباغچه ساخت کجاست ؟

پاشاباغچه ساخت کشور ترکیه و شرکت شیشه‌جام می باشد .

Shişecam (پاشاباغچه ) دومین تولید کننده بزرگ ظروف شیشه‌ای در جهان و اروپا و این شرکت دارای شبکه توزیع قوی، طیف گسترده ای از محصولات و قابلیت های تولید استثنایی است.

شیشه جام با ثبت اولین صادرات خود در سال 1961، به سرعت ظرفیت را در نتیجه استراتژی رشد صادرات محور خود گسترش داد و همچنین تقاضای رو به رشد در بازار داخلی را بین سال های 1980 و 2000 برآورده کرد. فدراسیون روسیه و مصر

شیشه‌جام با نام تجاری (pasabahce.com) که پیشرو در ساخت  ظروف شیشه  است، با بیش از 20000 محصول مختلف، متخصص در ساخت خودکار و همچنین محصولات دست ساز، بر رفع نیازهای سه بخش کلیدی–خانگی، پذیرایی، و صنعتی- تمرکز دارد.

علاوه بر Paşabahçe، یکی از محبوب‌ترین برندهای مصرف‌کننده ترکیه، سبد برند Shişecam شامل Nude، Borcam و Zest Glass می‌شود. امروزه، شیشه جام با تولید جهانی ظروف بلور ، پایگاه مشتریان عظیمی در 140 کشور جهان دارد.

Shişecam علاوه بر موقعیت پیشرو در ساخت ، با فعالیت‌های خرده‌فروشی خود – فروشگاه‌های پاشاباغچه – پیشرو در بازار میباشد .

فروشگاه‌های با راه‌اندازی فعالیت‌های خرده‌فروشی در سال 1957 با مکان‌های فروشگاهی در استانبول (بی اوغلو) و آنکارا، یک زنجیره خرده‌فروشی پیشرو در لوازم آشپزخانه در ترکیه است که دارای محیط‌های خرید منحصر به فرد، مدرن و نوآورانه و تمرکز بر خدمات مشتری است.

فروشگاه های آشپزخانه، شیشه، سرامیک، چینی، چوبی و استیل و همچنین اقلام دکوراسیون منزل را تحت مفاهیم «زندگی» و «بوتیک» به مشتریان ارائه می دهند. Paşabahçe Mağazaları A.Ş. (store.pasabahce.com) در ترکیه و بازارهای بین المللی در مجموع با 50 مکان فروشگاه و کانال های فروش آنلاین فعالیت می کند.  Paşabahçe عملیات تولید خود را در ترکیه در کارخانه‌های کرکلارلی، اسکی شهیر و دنیزلی و در خارج از کشور در کارخانه‌های مصر، بلغارستان و فدراسیون روسیه انجام می دهد.

محصولات پاشاباغچه  شامل :

انواع لیوان و  نیم‌لیوان  و شات و ماگ و گیلاس (شربت‌خوری)

میوه خوری و  شیرینی خوری و بشقاب وپیش دستی کاسه پیاله

فنجان ونعلبکی و قهوه خوری و استکان کمرباریک

بستنی خوری و دسرخوری

تنگ و پارچ و بطری گلدان

ظروف مخصوص فر و ماکروفر وفریز

ظروف نگهدارنده و  بانکه حبوبات و جاادویه ونمک دان

تابه 

دیدگاهتان را بنویسید